Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative", în perioada 2007-2013
Politici publice fundamentate în Învățământul Superior: o premisă necesară pentru dezvoltarea României SMIS 34912
ANUNT SELECTIE 02.08.2012
Anunt selectie
1. Denumirea institutiei: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
2. Denumirea proiectului: Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei, Cod SMIS: 34912
3. Domeniu: Coordonator management (implementare, financiar si raportare)
4. Nivel: Colaborator
5. Obiectiv:
Coordonarea progresului in implementare si a activitatii de raportare, a managementului financiar si incadrarii cheltuielilor in bugetul aprobat, asigurarea asistentei tehnice in gestiunea resurselor umane
6. Activitati si subactivitati din cadrul proiectului in care va fi implicat expertul:
Activitatea 1.3 Managementul de proiect in vederea supervizarii tuturor activitatilor proiectului inclusiv a celor externalizate
7. Responsabilitatile expertului colaborator:
o asistenta tehnică in gestionarea financiara a proiectului si incadrarea cheltuielilor in bugetul aprobat termen de executie : LUNAR
o asistenta tehnica in gestionarea resurselor umane-– termen de executie :LUNAR (dupa caz)
o participa la intocmire rapoartelor de progres – : termen de executie: TRIMESTRIAL
o intocmire rapoartele tehnico-financiare periodice solicitate de către AMPODCA –: LA SOLICITARE
o coordonare intocmire cereri de rambursare – termen de executie: CONFORM GRAFICULUI DE DEPUNERE
o Participa la auditul proiectului – termen de executie : la FINALIZAREA PROIECTULUI
o Verifica documentele financiare si de management financiar – 5 termen de executie : LUNAR
o Coordoneaza si participa la intocmirea notificarilor si notelor justificative pentru actele aditionale la contractul de finantare: termen de executie: ori de cate ori este necesar
o Intocmeste analize de progres si analize de risc si trimite propuneri catre managerul de proiect: termen de executie: trimestrial sau ori de cate ori este necesar
o Asigurarea asitentei tehnice in gestiunea resurselor umane (verificare documente, formularea de observatii, monitorizarea termenelor, elaborarea de termeni de referinta etc. Termen de executie: ori de cate ori este necesar
o Raspunde solicitarilor managerului de proiect in maxim 24 de ore de la formularea solicitare
8. Cerinte specifice:
Studii si experienta necesare
o pregatire de baza – absolvent studii superioare;
o vechime in munca: min. 5 ani;
o experienta in domeniul managementului: min. 3 ani;
o experienta în lucrul cu PC – Sistemul de operare Windows, aplicatii Office;
o limba engleza.
9. Cunostinte si abilitati:
· organizare si eficienta in gestionarea spatiului si a timpului de munca;
· fidelitate si confidentialitate fata de obiectivele proiectului;
· experienta in proiecte europene.
10. Perioada de derulare a activitatii:
Activitatea se va desfasura de la data de 20.08.2012 pana la 17.02.2014.
11. Depunerea candidaturii:
Candidatura se va depune pe email la adresa secretariat-podca@uefiscdi.ro sau in format fizic la adresa Calea Plevnei nr.3, et.1, pana la data de 13.08.2012 si va cuprinde :
1. Scrisoare de intentie
2. CV – format europass
3. Copii dupa actele doveditoare privind : experienta, educatia, etc.