Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative", în perioada 2007-2013
Politici publice fundamentate în Învățământul Superior: o premisă necesară pentru dezvoltarea României SMIS 34912
ANUNT SELECTIE 02.08.2012 (2)
Anunt selectie
1. Denumirea institutiei: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
2. Denumirea proiectului: Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei, Cod SMIS: 34912
3. Domeniu: Expert Achizitii
4. Nivel: Colaborator
5. Obiectiv:
Are atribuţii operative privind achiziţia bunurilor şi serviciilor potrivit OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, raportarea periodică privind stadiul achiziţiilor şi managementul contractelor.
6. Activitati si subactivitati din cadrul proiectului in care va fi implicat expertul:
Activitatea 1.3 Managementul de proiect în vederea supervizării tuturor activităților proiectului inclusiv a celor externalizate
7. Responsabilitatile expertului colaborator:
- elaborarea listei de achizitii, actualizarea lui anuală;
- avizare refereat de necesitate intocmit de responsabilul de activitate , intocmire note justificative si realizarea calendarului procedurii si estimarea valorii
- întocmirea fisa de date, pregătirea şi derularea procedurilor de achiziţie, asigurarea publicităţii, participare la primirea, deschiderea şi evaluarea ofertelor, întocmirea rapoartelor de evaluare, a comunicarilor si notificarilor catre castigatori si necastigatori (cand e cazul)
- atribuirea contractelor;
- intocmirea dosarului achizitiei publice
- monitorizarea desfăşurării contractelor în timpul implementării, în vederea respectării condiţiilor contractuale şi pregătirea documentelor în vederea plăţii impreuna cu responsabilul activitatii respective din proiect;
- monitorizarea întregului ciclu de achiziţii, de la publicitate pâna la încheierea contractelor;
- pregătirea rapoartelor de monitorizare privind stadiul achiziţiilor în cadrul proiectului.
8. Cerinte specifice:
Studii si experienta necesare
- pregătire de bază – studii superioare;
- vechime în muncă: min. 5 ani;
- experienţa în specialitate: min. 5 ani;
- experienţă în lucrul cu PC – Sistemul de operare Windows, aplicaţii Office;
- limba engleză.
9. Cunostinte si abilitati:
- organizare şi eficienţă în gestionarea a timpului de muncă
- fidelitate şi confidenţialitate faţă de obiectivele proiectului
- experienţă în relaţiile cu autorităţile publice, agenţii economici, partenerii etc.
- capacitatate de înţelegere şi interpretare a actelor normative în domeniu.
10. Perioada de derulare a activitatii:
Activitatea se va desfasura de la data de 20.08.2012 pana la 17.02.2014.
11. Depunerea candidaturii:
Candidatura se va depune pe email la adresa secretariat-podca@uefiscdi.ro sau in format fizic la adresa Calea Plevnei nr.3, et.1, pana la data de 13.08.2012 si va cuprinde :
1. Scrisoare de intentie
2. CV – format europass
3. Copii dupa actele doveditoare privind : experienta, educatia, etc.
12. Posturi scoase la concurs: 3