Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative", în perioada 2007-2013
Politici publice fundamentate în Învățământul Superior: o premisă necesară pentru dezvoltarea României SMIS 34912
ANUNT SELECTIE 03.08.2012
Anunt selectie
1. Denumirea institutiei: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
2. Denumirea proiectului: Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei, Cod SMIS: 34912
3. Domeniu: Expert raportare
4. Nivel: Colaborator
5. Obiectiv:
Gestionarea progresului in implementare si a activitatii de raportare a proiectului
6. Activitati si subactivitati din cadrul proiectului in care va fi implicat expertul:
Subactivitatea 1.3 Managementul de proiect în vederea supervizării tuturor activităților proiectului inclusiv a celor externalizate politicilor publice în învățământul superior
7. Responsabilitatile expertului colaborator:
o Asigurã monitorizarea internã a proiectului: termen de executie: lunar;
o Efectuarea raportãrilor trimestriale de progres și înaintarea lor în termenul planificat cãtre managerul de proiect al beneficiarului: termen de executie: trimestrial;
o Elaboreaza rapoartele tehnice aferente cererilor de rambursare și pe baza datelor furnizate de echipa de implementare si participa la intocmirea cererilor de rambursare: termen de executie: conform graficului de depunere;
o Participa la pregãtirea unor acte adiționale sau notificãri la contractul de finanțare, dupa caz: termen de executie: ori de cate ori este necesar;
o Elaboreazã rapoarte de activitate, rapoarte intermediare (trimestriale, pe baza cãrora se elaboreazã R1 și finale de activitate/proiect: termen de executie: trimestrial;
o Participã împreunã cu beneficiarul la pregãtirea documentelor necesare pentru audit și evaluãri: termen de executie: la finalizarea proiectului sau la solicitarea beneficiarului;
o Derulează alte activitãți similare, în funcție de problemele apãrute pe parcursul implementãrii proiectului: termen de executie: permanent, in functie de situatii;
o Participă la întocmirea unor analize de progres sau de risc si trimite propuneri catre managerul de proiect: termen de executie: trimestrial sau ori de cate ori este necesar;
o Raspunde solicitarilor managerului de proiect in maxim 24 de ore de la formularea solicitarilor
8. Cerinte specifice:
Studii si experienta necesare
o studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in demeniul juridic/economic/administratie publica
o vechime in munca: minim 5 ani
o experienta in proiecte finantate din fonduri structurale
9. Cunostinte si abilitati:
o organizare şi eficienţă în gestionarea spaţiului şi a timpului de muncă;
o fidelitate şi confidenţialitate faţă de obiectivele proiectului;
o experienţă în proiecte europene.
10. Perioada de derulare a activitatii:
Activitatea se va desfasura de la data de 20.08.2012 pana la 17.02.2014.
11. Depunerea candidaturii:
Candidatura se va depune pe email la adresa secretariat-podca@uefiscdi.ro sau in format fizic la adresa Calea Plevnei nr.3, et.1, pana la data de 14.08.2012 si va cuprinde :
1. Scrisoare de intentie
2. CV – format europass
3. Copii dupa actele doveditoare privind : experienta, educatia, etc.
12. Posturi scoase la concurs: 1