Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative", în perioada 2007-2013
Politici publice fundamentate în Învățământul Superior: o premisă necesară pentru dezvoltarea României SMIS 34912
ANUNT SELECTIE 08.01.2013
Anunt selectie: Modul IV - Realizarea unor studii și analize privind o serie de politici în învățământ – A8.3 (1)
1. Denumirea institutiei: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
2. Denumirea proiectului: Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei, Cod SMIS: 34912
3. Domeniu: Experti politici publice
4. Nivel si numar pozitii: 17 de executie;
5. Obiectiv:
Realizarea unei analize a universităţilor din România pe mai multe dimensiuni.
6. Activitati si subactivitati din cadrul proiectului in care va fi implicat expertul:
Activitatea 8. Realizarea unui exercițiu pilot de ierarhizare a programelor de studiu și a unei clasificări a universităților din România
A8.3 Realizarea unei analize a universităţilor din România pe mai multe dimensiuni.
7.Responsabilitatile grupului de experti:
7.1 Responsabilitatile coordonatorului:
Coordonarea echipei de experti in vederea atingerii obiectivelor activitatii si obtinerea rezultatelor/livrabilelor
7.2 Responsabilitatile pentru echipa de experti
Realizarea de către grupul de experți a:
- Rapoartelor si prezentarilor, aferente intalnirilor de lucru;
- Realizarea unei metodologii de analiza a profilurilor universitatilor din Romania
- Doua analize a profilurilor universitatilor din Romania pe dimensiunea echitatii /coeziunii sociale si internationalizare;(studii de caz)
- Doua recomandari de politici privind echitatea/coeziunea sociala si internationalizarea in invatamantul superior bazate pe strategiile institutionale ale universitatilor;
- Doua articole pe temele mentionate mai sus, ce vor fi transmise unui jurnal international pentru peer-review si publicare.
Descriere
- Expertii vor colecta documentele relevante atat la nivel national (expertii romani) cat si international (expertii internationali) pe cele doua dimensiuni echitate/coeziune sociala si internationalizare
- Expertii vor colaborara cu coordonatorii in selectia studiilor de caz
- Vor oferi recomandari in urma analizei studiilor de caz
- Vor oferi studii/informatii comparative cu alte sisteme/politici publice (expertii internationali)
- Raportul ar trebui să argumenteze:
o Care au fost argumentele?
o Care a fost procesul?
o Care au fost rezultatele?
o Care sunt beneficiile?
o Ce recomandări pentru viitor au fost făcute?
Se va explora posibilitatea publicării unui articol derivat din această cercetare într-un jurnal;
8. Cerinte specifice (Studii si experienta necesare)
8.1 Pentru coordonator:
· experienta in coordonarea de proiecte, de studii si analize, cu accent pe politici publice in invatamantul superior;
· pregatire de baza – absolvent studii superioare;
· vechime in munca: min. 10 ani;
· experienta intr-un pozitie similara;
· experienta in lucrul cu PC – Sistemul de operare Windows, aplicatii Office; programe editare grafica;
· limba engleza
8.2 Pentru echipa de experti:
· pregatire de baza – absolvent studii superioare;
· experienta in domeniul politicilor publice;
· vechime in munca: min. 5 ani;
· experienta intr-un post similar: min. 3 ani;
· experienta in lucrul cu PC – Sistemul de operare Windows, aplicatii Office; programe editare grafica;
· limba engleza.
9. Cunostinte si abilitati:
· organizare si eficienta in gestionarea spatiului si a timpului de munca;
· fidelitate si confidentialitate fata de obiectivele proiectului;
· experienta in proiecte educationale, cu accent pe politici publice in invatamantul superior.
10. Perioada de derulare a activitatii:
Activitatea se va desfasura pe o perioada de 10 luni incepand cu data de 01.02.2013 pana la data de 30.11.2013.
11. Depunerea candidaturii:
Candidatura se va depune pe email la adresa secretariat-podca@uefiscdi.ro sau in format fizic la adresa Calea Plevnei nr.3, et.1, pana la data de 17.01.2013 si va cuprinde :
· Scrisoare de intentie
· CV – format europass
· Copii dupa actele doveditoare privind : experienta, educatia, etc.