Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional "Dezvoltarea Capacitații Administrative", în perioada 2007-2013
Politici publice fundamentate în Învățământul Superior: o premisă necesară pentru dezvoltarea României SMIS 34912
ANUNT SELECTIE 05.04.2013
Anunt selectie
1. Denumirea institutiei: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
2. Denumirea proiectului: Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei, Cod SMIS: 34912
3. Domeniu: Expert financiar colaborator
4. Nivel: Colaborator
5. Obiectiv:
implicarea in activitati de raportare, a manegemtnului financiar si incadrarii cheltuielilor in bugetul aprobat, asigurarea asistentei tehnice in gestiunea resurselor umane
6. Activitati si subactivitati din cadrul proiectului in care va fi implicat expertul:
Activitatea 1.3 Managementul de proiect în vederea supervizării tuturor activităților proiectului inclusiv a celor externalizate
7. Responsabilitatile expertului colaborator:
- Suport si colaborare in pregatirea evidenţei şi raportărilor financiare, precum şi a previziunilor financiare în legătura cu proiectul;
- Suport si colaborare in întocmirea documentelor de angajare, ordonanţare şi lichidare a cheltuielilor generale de implementare activităţiilor proiectului, în conformitate cu regulile de eligibilitate a cheltuielilor în cadrul cererii de propuneri de proiecte şi cu legislaţia naţională şi comunitară în vigoare:
- Consiliaza echipa UEFISCDI in verificarea/asigurarea respectării condiţiilor contractuale, a regulilor de eligibilitate şi a legislaţiei naţionale şi comunitare în vigoare în ceea ce priveşte cheltuielile ce stau la baza desfăşurării activităţilor din proiect;
- Asigura suport in legătura cu auditorii externi si expertul contabil;
- consiliază directorul proiectului cu privire la toate aspectele financiare ale proiectului, asigurând concordanţa acestora cu politicile şi activitatile proiectului
- întocmeşte şi transmite directorului Proiectului rapoarte, planificări financiare şi bugetare şi alte situaţii privind operaţiunile financiare ale proiectului;
- conlucrează cu întreg personalul financiar, stiintific si de specialitate pentru a se asigura că toate aspectele legate de buget-finante, decontări sunt corelate şi cooperează cu toţi coordonatorii de activitati pentru a integra activităţile şi fluxurile financiare;
- Asigura suport in intocmirea de bugete, proiecţii financiare, precum şi alte rapoarte cerute de AMPODCA ;
- Asigura colaborarea in procesul de stabilire a bugetului împreună cu reprezentantii institutiei si ai proiectului.
- Asigura participarea la intocmirea documentelor cererii de rambursare
- Asigura expertiza pentru orice problema financiara solicitata de beneficiar.
8. Cerinte specifice:
Studii si experienta necesare
- Studii superioare de specialitate
- Studii economice
- Cursuri de pregătire în managementul financiar, managementul proiectelor
9. Cunostinte si abilitati:
- Experienţa în specialitate: min. 3 ani pe în proiecte
- Experienţă în lucrul cu PC – Sistemul de operare Windows, aplicaţii Office, programe de evidenţă contabilă şi gestiune;
- Limba engleză – nivel avansat.
- A doua limbă străină – nivel avansat
10. Perioada de derulare a activitatii:
Activitatea se va desfasura de la data de 15.04.2013 pana la 17.02.2014.
11. Depunerea candidaturii:
Candidatura se va depune pe email la adresa secretariat-podca@uefiscdi.ro sau in format fizic la adresa Calea Plevnei nr.3, et.1, pana la data de 10.04.2013 si va cuprinde :
1. Scrisoare de intentie
2. CV – format europass
3. Copii dupa actele doveditoare privind : experienta, educatia, etc.